Ο ΚΑΙΡΟΣ

Σχ. Έτος 2018-19

program2018new

Γονείς,

ενημερωθείτε για τις ώρες γονέων που έχουν ορίσει οι καθηγητές του σχολείου μας και προγραμματίστε τις συναντήσεις σας μαζί τους.

Σχόλια Επισκεπτών

Τετάρτη, 16 Ιανουάριος 2019 10:15

Ευχαριστούμε τον κ. Κουκουρίδη για τον ελαιοχρωματισμό της κουπαστής του εσωτερικού κλιμακοστάσιου του σχολείου μας και τον συλλόγου γονέων και κηδεμόνων για τη συνδρομή του στον ελαιοχρωματισμό τμήματος του σχολείου.

Σάββατο, 22 Δεκέμβριος 2018 15:24

με τα παρακάτω βίντεο

Παρασκευή, 21 Δεκέμβριος 2018 22:25

Χριστουγεννιάτικη γιορτή

Την Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2018 μετά τον εκκλησιαμό των μαθητών πραγματοποιήθηκε η Χριστουγεννιάτικη γιορτή στο αμφιθέατρο της παλιάς Νομικής Σχολής του ΔΠΘ. Οι καθηγήτριες του σχολείου κ.Μαργαρίτη και κ.Αλεξανδρίδου, μαζί με μία ομάδα μαθητών, παρουσίασαν το θεατρικό "Τα Χριστούγεννα του Σκρουτζ" μεταφέροντας σε όλο το αμφιθέατρο το πνεύμα των Χριστουγέννων. Ο Αϊ-Βασίλης μοίρασε ευχές από το σάκο του και η χορωδία του σχολείου, με τη βοήθεια του κ.Πενέτη, γέμισε την αίθουσα με όμορφες Χριστουγεννιάτικες μελωδίες. Καλά Χριστούγεννα σε όλους, με υγεία...να τα ξαναπούμε την νέα χρονιά!

Δευτέρα, 17 Δεκέμβριος 2018 17:47

ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ...

Πέμπτη, 29 Νοέμβριος 2018 20:36

Πρώτη εξόρμηση της περιβαλλοντικής ομάδας: «Διασκεδάζοντας στο βουνό»

Στις 2-11-2018 πραγματοποιήθηκε η πρώτη εξόρμηση της περιβαλλοντικής ομάδας «Διασκεδάζοντας στο βουνό» στον Άγιο Μάξιμο. Στις 11:00 το πρωί ξεκινήσαμε 28 μαθητές και μαθήτριες από το σχολείο μαζί με την υπεύθυνή μας καθηγήτρια κ. Ψάλτου, καθώς και με την συνοδεία δύο μελών του Ορειβατικού Συλλόγου Κομοτηνής.

Αφετηρία της ανάβασης ήταν το χωριό Μέγα Πιστό. Έπειτα από μια περίπου ώρα πορεία μέσα σ’ ένα δάσος γεμάτο κωνοφόρα δέντρα, φτάσαμε στην μονή του Αγίου Μαξίμου. Εκεί, οι μοναχοί μας υποδέχτηκαν φιλόξενα, μας πρόσφεραν νερό, παραδοσιακά λουκούμια και κουλουράκια και μας μίλησαν για την ιστορία του μοναστηριού που βρίσκεται σε υψόμετρο 400 μέτρων περίπου. Στη συνέχεια, μας ξενάγησαν σε έναν πανέμορφο, κατάφυτο κήπο και μας πρόσφεραν ένα ματσάκι τσάι του βουνού. Ενθουσιασμένοι πήραμε τον δρόμο της επιστροφής ακολουθώντας άλλο μονοπάτι αυτή τη φορά. Καθώς κατεβαίναμε, συναντήσαμε χελώνες σε αρκετά σημεία της διαδρομής και απολαύσαμε την θέα της Κομοτηνής και των γύρω χωριών από ψηλά. Περίπου στις 2:30 το μεσημέρι ήμασταν πίσω στο σχολείο.

Φυσικό περιβάλλον και πολιτισμική παράδοση μας μάγεψαν. Περιμένουμε ανυπόμονα την επόμενή μας εξόρμηση!

Δέσποινα-Παναγιώτα

Στρούμπα

Α7΄

Τετάρτη, 28 Νοέμβριος 2018 18:05

Παρουσίαση του προγράμματος Erasmus του σχολείου μας

από το Star Β.Ελλάδος

Τετάρτη, 28 Νοέμβριος 2018 16:33

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΜΑΡΩΝΕΙΑ

Στις 22 Οκτωβρίου 2018 πραγματοποιήθηκε διδακτική επίσκεψη των μαθητών της Γ΄ Γυμνασίου στο αρχαίο θέατρο της Μαρώνειας.

Αρχικά οι μαθητές περιηγήθηκαν στο χωριό Μαρώνεια. Συγκεκριμένα επισκέφθηκαν το δημοτικό σχολείο και διαπίστωσαν ότι είναι χτισμένο με πέτρες από το αρχαίο θέατρο της Μαρώνειας. Στη συνέχεια πέρασαν από το οίκημα Ταβανιώτη, την εκκλησία του χωριού, το μικρό εκκλησάκι και παρατήρησαν την μπρούντζινη ρώσικη καμπάνα και τέλος μέτρησαν την ηλικία του πλάτανου.

Αργότερα στο αρχαίο θέατρο Μαρώνειας πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτικό πρόγραμμα από την αρχαιολόγο κα Ν. Δαλακούρα. Οι μαθητές συμμετείχαν σε μια παράσταση (απόσπασμα από τους Όρνιθες του Αριστοφάνη), άλλοι ως υποκριτές, άλλοι ως χορός, άλλοι ως κριτές και οι υπόλοιποι ως θεατές. Έτσι με βιωματικό τρόπο αντιλήφθηκαν τον τρόπο υλοποίησης των παραστάσεων. Κατόπιν επισκέφθηκαν το ψηφιδωτό δάπεδο αρχαίας οικίας και τέλος έκαναν βόλτα στο λιμάνι του Αγ. Χαραλάμπους.

Πέμπτη, 22 Νοέμβριος 2018 00:43

Πρόγραμμα Erasmus+ μετίτλο

“Through Robotics and Collaboration to the successful people of the 21st Century”

Κομοτηνή, 6.10.2018 - 13.10.2018

img 20181011 201224 hdr-animation-1

Σάββατο, 6 Οκτωβρίου

Άφιξη των Ισπανών και Εσθονών μαθητών και καθηγητών αργά το βράδυ.

Κυριακή, 7 Οκτωβρίου

Πρωί (09:00) ξενάγηση στο Οχυρό της Νυμφαίας (μετακίνηση με ΙΧ), και έπειτα ξενάγηση στο εκκλησιαστικό Μουσείο της Κομοτηνής και βόλτα - ξενάγηση στην πόλη, μαζί με τους καθηγητές. Η υπόλοιπη μέρα ήταν ελεύθερη. Οι καθηγητές με Ι.Χ και τη συνοδεία ελλήνων καθηγητών μετέβηκαν στο χωριό Μαρώνεια, όπου περιηγήθηκαν και μετά ακολούθησε ξενάγηση στο αρχαίο θέατρο της Μαρώνειας και στο λιμάνι της τον Άγιο Χαράλαμπο. Τέλος είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα υπέροχο ηλιοβασίλεμα από το hotelKingMaron.

Δευτέρα, 8 Οκτωβρίου

Άφιξη το πρωί (08:20) στο σχολείο και ξενάγηση στο χώρο, και έπειτα δραστηριότητες γνωριμίας. Στις 09.30 επίσκεψη-ξενάγηση στο Αρχαιολογικό Μουσείο Κομοτηνής. 10:00 με 12:30 οι Έλληνες μαθητές παρουσίασαν την δουλειά τους και μίλησαν για τις εμπειρίες τους από συμμετοχές σε διαγωνισμούς και για τον τρόπο εργασίας και τα υλικά που χρησιμοποιούν.

Περισσότερα: erasmus

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ (FAQ)

Ενημερωθείτε για την λειτουργία του σχολείου μας διαβάζοντας τις απαντήσεις μας στις πιο συχνές ερωτήσεις σας.

Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων

Επισκεφτείτε την σελίδα του συλλόγου:

BLOG ΟΜΑΔΑΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ

Ομάδα Ρομποτικής

logoroboΕνημερωθείτε για τις δραστηριότητες της ομάδας Ρομποτικής του σχολείου μας και παρακολουθήστε την εργασία των παιδιών που συμμετέχουν σε αυτή.

Blog:

Σελίδα Facebook:

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ!!!

Διαγωνισμός FirstLegoLeague

fllgrlogo

Η ομάδα ρομποτικής του σχολείου μας (με την πολύτιμη βοήθεια του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων) συμμετέχει για 5η χρονιά στον διαγωνισμό FirstLegoLeague. Για πληροφορίες επισκεφτείτε:

http://firstlegoleague.gr και 1gymkomotrobotics.wordpress.com.

core values

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΙΤΕ-95.8 FM

Η Ραδιοφωνική μας Ομάδα
στους 95.8 FM

Ακούστε την Ραδιοφωνική μας Ομάδα στους 95.8 στα FM.

soccer

logodigitalschool

logoe-yliko2

gymbanner

oldnetΟ παλιός δικτυακός μας τόπος ΕΔΩ