Ο ΚΑΙΡΟΣ

Σχ. Έτος 2013-14

oresgoneon_neo_th

Γονείς,

ενημερωθείτε για τις ώρες γονέων που έχουν ορίσει οι καθηγητές του σχολείου μας και προγραμματίστε τις συναντήσεις σας μαζί τους.

Δείτε ποιοί καθηγητές διδάσκουν σε κάθε τμήμα:
Α Γυμνασίου
Β Γυμνασίου
Γ Γυμνασίου

Σχόλια Επισκεπτών

Πέμπτη, 17 Απρίλιος 2014 13:27

Εκπαιδευτική εκδρομή στη Βουλή των Ελλήνων

29-3-2014 έως 1-4 -2014

Το τετραήμερο 29 Μαρτίου έως 1 Απριλίου πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη επίσκεψη των μαθητών της Γ΄ Γυμνασίου του σχολείου μας στη Βουλή. Πρώτος σταθμός του πολύωρου οδικού ταξιδιού μας υπήρξε η κοιλάδα των Τεμπών, όπου οι μαθητές περιηγηθήκαν και θαύμασαν τη φυσική ομορφιά του τοπίου. Μετά την άφιξη στην Αθήνα και την τακτοποίηση στα δωμάτια του ξενοδοχείου AcropolisSelectοι μαθητές παρακολούθησαν με ενθουσιασμό μουσική παράσταση με γνωστούς τραγουδιστές του έντεχνου ελληνικού ρεπερτορίου. Η επόμενη μέρα, 30η Απριλίου, ξεκίνησε με μια εμπεριστατωμένη ξενάγηση στο καινούργιο μουσείο της Ακρόπολης και στον Ιερό Βράχο της. Τη σύντομη αλλά γεμάτη εκπλήξεις περιπλάνηση των μαθητών σε δρόμους του ιστορικού κέντρου της Αθήνας ακολούθησε ξεκούραση στο ξενοδοχείο. Η μέρα ολοκληρώθηκε με την παρακολούθηση θεατρικής παράστασης σε γνωστό θέατρο της πόλης. Την επόμενη μέρα στο Πλανητάριο ενδιαφέρουσα ήταν η προβολή ταινίας με τίτλο «Εξέλιξη» στο Πλανητάριο, καθώς και η επίσκεψη στο πάρκο Ναυτικής Παράδοσης στη Γλυφάδα. Ιδιαίτερα εντυπωσιακά ήταν για τους μαθητές μας στη συνέχεια τα εκθέματα του Αρχαιολογικού Μουσείου, το οποίο επισκεφθήκαν σε ομάδες και ξεναγήθηκαν από έμπειρους ξεναγούς. Ακολούθησε η επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων, όπου η υποδοχή από την ολομέλεια της Βουλής ήταν πράγματι θερμή, καθώς τους μαθητές καλωσόρισε ο ίδιος ο πρόεδρος της Βουλής. Αξίζει να αναφέρουμε ότι εμείς οι συνοδοί καθηγητές εισπράξαμε κολακευτικά σχόλια για τη συμπεριφορά και την συνολική τους παρουσία από τους υπεύθυνους της ενημέρωσης μας στο κτίριο της Βουλής. Οι μαθητές, στη συνέχεια, πεζοί, επισκέφθηκαν την τριλογία (Εθνική Βιβλιοθήκη – Ακαδημία - Πανεπιστήμιο) στην οδό Πανεπιστημίου και η μέρα ολοκληρώθηκε με διασκέδαση σε ταβέρνα με μουσική. Την επόμενη πήραμε το δρόμο της επιστροφής μετά από σύντομη στάση στο εμπορικό κέντρο Mall. Η απροσδόκητη καθυστέρηση που προκλήθηκε από τη διακοπή της κυκλοφορίας στα Τέμπη εμπλούτισε την εκδρομή με μια ολιγόωρη επίσκεψη στο Βόλο προσδίδοντας μια ακόμα ανέλπιστα ευχάριστη εμπειρία στην εκδρομή. Κατάκοποι και κουρασμένοι επέστρεψαν με πλούτο συναισθημάτων, αναμνήσεων, γνώσεων και ερεθισμάτων στις αποσκευές τους.

Κυριακή, 13 Απρίλιος 2014 08:30

Διακοσμητικά αβγά με μπαλόνια και σπάγγο

Οι μαθητές της Σχολικής και Κοινωνικής Ζωής (Σ.Κ.Ζ.) με θέμα τη φιλία και υπεύθυνη την κα Τσατσαρίδου Θεώνη, στο πλαίσιο του μαθήματος, συμμετείχαν στην κατασκευή διακοσμητικών αβγών με μπαλόνια και σπάγγο.

Μέσα από αυτή τη δράση βίωσαν τη χαρά της δημιουργίας.

Μια ιδέα για δώρο σε φίλο / φίλη.

Καλό Πάσχα !

sam 0771

sam 0819

Πέμπτη, 05 Απρίλιος 2012 15:31

Η διεύθυνση, ο σύλλογος καθηγητών και οι μαθητές του 1ου Γυμνασίου Κομοτηνής σας εύχονται
Καλό Πάσχα!
Παρασκευή, 04 Απρίλιος 2014 14:11

Εκδρομή περιβαλλοντικής ομάδας στο Βόλο

Στις 13,14 και 15 Μαρτίου, οι περιβαλλοντικές ομάδες   « Η φύση προσφέρει και ο άνθρωπος δημιουργεί, α. υλικά, β.τρόποι » με υπεύθυνους τους καθηγητές Παπαγαννάκη Α. και Βαβούρα Ε. πραγματοποίησαν εκπαιδευτική εκδρομή στο Βόλο. Πρώτη στάση στη διαδρομή για το Βόλο ήταν στο κέντρο επιστημών ‘ΝΟΕΣΙΣ’. Οι μαθητές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, ξεναγήθηκαν στο τεχνολογικό μουσείο, στο τεχνοπάρκο και παρακολούθησαν το διαδραστικό δρώμενο ‘Showτης επιστήμης’. Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με την προβολή της ταινίας ‘Όαση στο διάστημα’, στο πλανητάριο. Την Παρασκευή επισκεφθήκαμε το μουσείο πλινθοκεραμοποιίας ‘Τσαλαπάτα’. Οι μαθητές εντυπωσιάστηκαν στους εκθεσιακούς χώρους και στους χώρους παραγωγής του παλιού εργοστασίου και συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του μουσείου, κατασκευάζοντας με πηλό μικρά τούβλα και κτίσματα της νεολιθικής εποχής. Επόμενος σταθμός μας ήταν το Μουσείο του Θεόφιλου στην Ανακασιά, ένα αρχοντικό, κλασσικό δείγμα πηλιορείτικης αρχιτεκτονικής, το οποίο ήταν γεμάτο από δημιουργίες του ζωγράφου Θεόφιλου. Για την απογευματινή μας επίσκεψη ταξιδέψαμε στη μαγευτική Μακρινίτσα και όλη η ομάδα φωτογράφισε εκτός από τα μοναδικά τοπία, τις κρήνες της περιοχής για το μικρό μας διαγωνισμό. Την επόμενη μέρα ξεναγηθήκαμε στο Αθανασάκειο μουσείοτου Βόλου και στον αρχαιολογικό χώρο του Διμηνίου. Γεμάτοι όμορφες εικόνες και δυνατές εμπειρίες επιστρέψαμε στην Κομοτηνή.

Τετάρτη, 02 Απρίλιος 2014 07:54

ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ - 8ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ

Ο  παραδοσιακός χορός είναι μέσο αγωγής και καλλιέργειας της πολιτισμικής συνείδησης των παιδιών.
Πραγματοποιείται από την επικοινωνιακή σχέση και την αλληλεγγύη μεταξύ των παιδιών, τον αλληλοσεβασμό, την αποδοχή και την υποστήριξη τους σε κάθε προσπάθεια, αλλά και από τη γνωριμία τους με την πολιτιστική και μουσικοχορευτική παράδοση και τα δρώμενα του ελλαδικού χώρου.
Με αυτούς τους στόχους θελήσαμε να πραγματοποιήσουμε μια διασχολική συνεργασία με ένα άλλο σχολείο πέρα από την περιοχή μας την Θράκη. Έτσι δημιουργήσαμε μια συνεργασία μεταξύ του σχολείου μας και του 8ου γυμνασίου Βόλου Μαγνησίας.
Στα πλαίσια αυτής της διασχολικής συνεργασίας   μέλη της πολιτιστικής ομάδας “  Η ανάδειξη του Παραδοσιακού Χορού ως μέσο διαπαιδαγώγησης, έκφρασης ψυχικών καταστάσεων ηθικών και κοινωνικών αξιών...”    και της ομάδας Αγωγής Υγείας “Χορεύω Θρακιώτικα” πραγματοποίησαν  επίσκεψη στο  8ο γυμνάσιο Βόλου.
Συνοδοί καθηγητές ήταν η διευθύντρια κ. Δαργινίδου Λεμονιά και οι υποδιευθύντριες κ. Μυλωνοπούλου Βικτώρια και κ. Παπαδημητρίου Ζωή
Στο σχολείο μας υποδέχτηκαν ο διευθυντής κ. Βακρατσάς Απόστολος και η υποδιευθύντρια κ. Παπαθανασίου Κατερίνα . Οι αντιπρόσωποι των δυο σχολείων υπέγραψαν συμφωνητικό διασχολικής συνεργασίας σε εκπαιδευτικά και πολιτιστικά θέματα.
Μαθητές και μαθήτριες από τα δυο σχολεία είχαν την ευκαιρία να γνωριστούν , να ξεναγηθούν στο κτίριο του σχολείου και να συζητήσουν θέματα της σχολικής ζωής.
Στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του 8ου γυμνασίου παρουσιάστηκε δείγμα από την δράση των προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων των δυο σχολείων.
Συγκεκριμένα μαθητές της θεατρικής ομάδας του 8ου γυμνασίου Βόλου παρουσίασαν τρεις σκηνές από το θεατρικό έργο “Μαντάμ Σουσού” του Γρ. Ξενόπουλου , το οποίο προετοιμάζουν να παρουσιάσουν φέτος. Μετά η οργανωμένη χορωδία του σχολείου τραγούδησε το τραγούδι της φιλίας με συνοδεία στο πιάνο  τη  καθηγήτρια Ζωγράφου Ελένη (καθηγήτρια πιάνου και θεολόγος του σχολείου) .
Στη συνέχεια  το σχολείο μας  παρουσίασε τους θρακιώτικους χορούς “ Ζωναράδικος” και “Μπαιντούσκα”.
Εξηγήσαμε οτι Ο Ζωναράδικοςείναι παραδοσιακός χορός από τη Θράκη, που έφεραν στην Ελλάδα πρόσφυγες από την Ανατολική Ρωμυλία. Οφείλει την ονομασία του στη λαβή που χρησιμοποιούν οι χορευτές γιατί πιάνονται από τα ζωνάρια τους. Χορεύεται από άνδρες και γυναίκες. Η μουσική του χορού είναι εξάσιμη και υπάρχουν διάφορες παραλλαγές για το όνομά του, ανάλογα με τον τρόπο που χορεύεται. Δηλαδή αν τα βήματά του είναι συρτά τότε λέγεται 'Ντούζκος' και όταν γίνονται πολύ γρήγορα και πηδηχτά τότε λέγεται 'Τσέστος', μια χορογραφία του ζωναράδικου ,που είναι ένας πολύ γρήγορος και εντυπωσιακός χορός που χορεύεται μόνο από άντρες. Η  σπείρα,είναι μια φιγούρα του ζωναράδικου που γίνεται συνήθως στο τέλος για εντυπωσιασμό και είναι πράγματι πολύ ωραίο να το βλέπεις και να το χορεύεις.
Η Μπαϊντούσκα Είναι ζωηρός χορός , που χορεύεται από άνδρες και γυναίκες σ’ ολόκληρη τη Θράκη. Υπάρχουν διάφορες εκδοχές για την ερμηνεία γης ονομασίας του χορού. Αν η λέξη έχει σλαβική καταγωγή, τότε σημαίνει πάει ίσια, ενώ αν η ρίζα της λέξης είναι τούρκικη, τότε σημαίνει τον άνθρωπο που δεν περπατά ίσια, κουτσαίνει χωρίς να είναι κουτσός.
 Στο τέλος μαθητές και μαθήτριες και των δυο σχολείων χόρεψαν τον χορό της φιλίας  , τον συρτό.
Ο συρτός είναι ένας παραδοσιακός ελληνικός χορός που η προέλευσή του τον αναγάγει στην αρχαία Ελλάδα. Το όνομα του χορού προέρχεται από την αρχαιοελληνική λέξη "σύρω" (τον χορό).
Ο χορός μνημονεύεται στην Επιγραφή του Επαμεινώνδα  (στα μέσα του 1ου αι. μ.Χ.), που βρέθηκε στη Βοιωτία και αναφέρει: "Τας δε πατρίους πομπάς μεγάλας και την των συρτών πάτριον όρχησιν θεοσεβώς επετέλεσεν", δηλαδή "με θεοσέβεια τέλεσε τις μεγάλες εθνικές πομπές και την εθνική όρχηση του συρτού".
Το ίδιο βράδυ αντιπροσωπεία μαθητών του 8ου γυμνασίου Βόλου παραβρέθηκε σε δείπνο με τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας στο εστιατόριο “1/3”  του Βόλου.
Η επίσκεψη στο 8ο γυμνάσιο Βόλου τελείωσε αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις , εμπειρίες κι αναμνήσεις σε όλους τους συμμετέχοντες.
Περιμένουμε το 8ο γυμνάσιο Βόλου να επισκεφτεί το σχολείο μας και να το ξεναγήσουμε στην πόλη μας  και την Ροδόπη , σαν συνέχεια της διασχολικής συνεργασίας μας.

sam 1363 small  SAM 1370 small
 SAM 1377 small  SAM 1391 small
 SAM 1393 small  SAM 1401 small
Τρίτη, 01 Απρίλιος 2014 18:09

Πανελλήνιο πρωτάθλημα Παίδων πάλης

Ο μαθητής του σχολείου μας, Γρκιγκοριάν Ναρεκ κατέλαβε την 1η θέση στο πανελλήνιο πρωτάθλημα παίδων πάλης που έγινε στην Αθήνα στις 28-29 Μαρτίου 2014.

Πολλά συγχαρητήρια!!!

narek

Τρίτη, 28 Ιανουάριος 2014 21:36

Προσφορές για τις εκδρομές μας

Δείτε εδώ τις προσφορές που δεχτήκαμε για την εκδρομή στην Αρναία στις 27-28/2/2014.

Δείτε εδώ τις προσφορές που δεχτήκαμε για την μετακίνηση στην Θεσσαλονίκη στις 7/3/2014.

Δείτε εδώ τις προσφορές που δεχτήκαμε για την εκδρομή στο Κιλκίς-Θεσσαλονίκη στις 7-8/3/2014.

Δείτε εδώ τις προσφορές που δεχτήκαμε για την εκδρομή στο Βόλο στις 13-15/3/2014.

Δείτε εδώ τις προσφορές που δεχτήκαμε για την εκδρομή στη Μαρώνεια στις30/4/2014.

Δείτε εδώ τις προσφορές που δεχτήκαμε για την εκδρομή στη Μάκρη-Μεσημβρία στις 5/5/2014.

Παρασκευή, 28 Μάρτιος 2014 16:52

Εορτασμός της επετείου του 1821

Την παραμονή της εθνικής μας εορτής, οι μαθητές και οι καθηγητές του 1ου γυμνασίου τίμησαν τους ήρωες της επανάστασης του 1821. Υπεύθυνες καθηγήτριες της γιορτής οι κ. Μαργαρίου Τ. και Παπαδοπούλου Ε. Τη χορωδία του σχολείου προετοίμασε ο κ Λαζίδης Δ.

Μετά τη γιορτή ακολούθησαν παραδοσιακοί χοροί από μαθητές και μαθήτριες του σχολείου με υπεύθυνο καθηγητή τον κ Καρρά Η.

Τετάρτη, 26 Μάρτιος 2014 21:54

Εκδρομή στο Κιλκίς και στη Θεσσαλονίκη

Στις 7 και 8 Μαρτίου, η ομάδα Πολιτιστικών δραστηριοτήτων   « Διασκεδάζοντας με τη μόδα» των κ. Πεχλιβανίδου Π. και Μπούζγα Λ. πραγματοποίησε εκπαιδευτική εκδρομή στο Κιλκίς και στη Θεσσαλονίκη. Στο Κιλκίς, η υποδοχή που μας επιφύλασσε το προσωπικό και οι φοιτητές του Τ.Ε.Ι. Βιομηχανικού Σχεδιασμού Ενδύματος ξεπέρασε τις προσδοκίες μας. Οι μαθητές που συμμετείχαν στο πρόγραμμα, ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις του ΤΕΙ , στις αίθουσες διδασκαλίας, στα εργαστήρια και παρακολούθησαν διδάσκοντες και φοιτητές επι τω έργω, αποκομίζοντας πολλές πληροφορίες και ερεθίσματα. Επόμενος σταθμός μας ήταν το Μουσείο Εθνολογίας και Λαογραφίας στη Θεσσαλονίκη, όπου εκτίθεται, μεταξύ άλλων, πλούσια συλλογή παραδοσιακών φορεσιών από τη Μακεδονία και τη Θράκη. Την απογευματινή μας βόλτα στην πλατεία Αριστοτέλους διαδέχτηκε η παρακολούθηση θεατρικής παράστασης σε γνωστό θέατρο της πόλης. Την επόμενη μέρα ξεναγηθήκαμε στο μουσείο Μακεδονικού αγώνα και στο Λευκό Πύργο. Η εκδρομή ολοκληρώθηκε με την επίσκεψη της ομάδας στο εμπορικό κέντρο Cosmos.

Σελίδα 1 από 2

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ (FAQ)

Ενημερωθείτε για την λειτουργία του σχολείου μας διαβάζοντας τις απαντήσεις μας στις πιο συχνές ερωτήσεις σας.

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ!!!

Διαγωνισμός FirstLegoLeague

fllgrlogo

Η ομάδα ρομποτικής του σχολείου μας (με την πολύτιμη βοήθεια του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων) συμμετέχει στον διαγωνισμό FirstLegoLeague που διεξάγεται πρώτη φορά στην Ελλάδα. Για πληροφορίες επισκεφτείτε:

http://firstlegoleague.gr και 1gymkomotrobotics.wordpress.com.

core values

BLOG ΟΜΑΔΑΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ

Δείτε το Blog της Ομάδας Ρομποτικής

legoΕπισκεφτείτε το blog της ομάδας Ρομποτικής του σχολείου μας και παρακολουθήστε τις δραστηριότητες των παιδιών που συμμετέχουν σε αυτή. Η διεύθυνση: http://1gymkomotrobotics.wordpress.com/

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΙΤΕ-95.8 FM

Η Ραδιοφωνική μας Ομάδα
στους 95.8 FM

Ακούστε την Ραδιοφωνική μας Ομάδα στους 95.8 στα FM.

soccer

24 ημερών
Πέμπτη Διακαινησίμου, Ελισάβετ οσίας, Σάββα του στρατηλάτου
1827
Μάχη στον Ανάλατο και καταστροφή των Ελληνικών δυνάμεων.
1941
Αρχίζει η επιβίβαση του Βρετανικού Εκστρατευτικού Σώματος στα πλοία και η αποχώρησή του προς Κρήτη και Αίγυπτο.

gymbanner

oldnetΟ παλιός δικτυακός μας τόπος ΕΔΩ