Ο ΚΑΙΡΟΣ

Σχ. Έτος 2015-16

pro

Γονείς,

ενημερωθείτε για τις ώρες γονέων που έχουν ορίσει οι καθηγητές του σχολείου μας και προγραμματίστε τις συναντήσεις σας μαζί τους.

Σχόλια Επισκεπτών

Παρασκευή, 29 Ιανουάριος 2016 16:25

ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ

Το κινηματογραφικό εργαστήρι του 1ου γυμνασίου Κομοτηνής συμμετέχει στον 2ο διεθνή μαθητικό διαγωνισμό ταινιών μικρού μήκους που διοργανώνει το Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας & Θρησκευμάτων, η Δ/νση Π.Ε. Σερρών, το Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους της Δράμας, η ΕΡΤ Α.Ε. και η Πρεσβεία της Κυπριακής Δημοκρατίας στην Ελλάδα, με την ταινία μικρού μήκους "ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ"

Πέμπτη, 28 Ιανουάριος 2016 20:07

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ του ΔΗΜΟΥ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ

Από το Δήμο Κομοτηνής ανακοινώνεται ότι όσοι άρρενες γεννήθηκαν το 2000 πρέπει να μεταβούν οι ίδιοι ή οι γονείς τους στο Δήμο για την συμπλήρωση των στοιχείων τους στους σταρτολογικούς πίνακες το αργότερο μέχρι τις 31/3/2016.

Διαβάστε αναλυτικά την ανακοίνωση εδώ

Τρίτη, 19 Ιανουάριος 2016 00:00

Eισοδηματική Eνίσχυση Oικογενειών, με τέκνα υποχρεωτικής εκπαίδευσης και χαμηλά εισοδήματα

Σας γνωρίζουμε ότι οι οικογένειες με χαμηλά εισοδήματα που έχουν παιδιά στην υποχρεωτική εκπαίδευση δικαιούνται στο τέλος της σχολικής χρονιάς οικονομική ενίσχυση 300€ για κάθε παιδί (άρθρο 27 παρ. 3 & 4 του ν. 3016/2002 ΦΕΚ. 110Α΄/17.05.2002).

H παραπάνω  οικονομική ενίσχυση θα δίνεται για κάθε μαθητή που την δικαιούται, με την έκδοση, βεβαίωσης εγγραφής και κανονικής παρακολούθησης μαθημάτων, κατά το σχολικό έτος που έληξε.

Απαραίτητες προϋποθέσεις για τους δικαιούχους γονείς ή κηδεμόνες των  μαθητών :

α) Να είναι Έλληνες υπήκοοι ή υπήκοοι κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

β) Να έχουν τέκνο που να φοιτά στην υποχρεωτική εκπ/ση (ανώτατο όριο ηλικίας 16ο έτος).

γ) Το ετήσιο οικογενειακό εισόδημά τους, πραγματικό ή τεκμαρτό,  να μην υπερβαίνει το ποσό των ( € 3.000,00).

Για περισσότερες πληροφορίες και αναλυτικές οδηγίες διαβάστε την εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ και την απόφαση των υπουργών.

Παρακαλούνται οι δικαιούχοι να έρθουν σε επαφή με την γραμματεία του σχολείου.

Παρασκευή, 08 Ιανουάριος 2016 12:03

ΕΚΔΡΟΜΗ Α’ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΕΘΝΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ

ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ-ΧΩΡΙΟ SOS

Τη Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015 η Α΄ τάξη του 1ου Γυμνασίου Κομοτηνής συνοδευόμενη από τις κ. Γεωργιάδου, κ. Πεχλιβανίδου, κ. Χαρίση, κ. Καραμπιμπέρη, κ. Καροφυλλίδου, και κ. Τριανταφυλλίδου, πραγματοποίησε πολύπλευρη εκπαιδευτική επίσκεψη στην Αλεξανδρούπολη, ταυτόχρονα μορφωτικού και φιλανθρωπικού χαρακτήρα.

Πιο συγκεκριμένα, αρχικός προορισμός υπήρξε το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας. Εκεί,  έγινε στους μαθητές προβολή ενημερωτικού οπτικοακουστικού υλικού με θέμα «Ο Ζεόλιθος της Θράκης». Επόμενος σταθμός ήταν το Εθνολογικό Μουσείο Θράκης, όπου οι μαθητές συμμετείχαν σε ειδικό πρόγραμμα αποτελούμενο από ψυχοκινητικές δράσεις και θεατρικά παιχνίδια. Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά στη βιωματική προσέγγισή των εθίμων του δωδεκαημέρου μέσω μεταμφίεσης με παραδοσιακή στολή, αλλά και παρασκευής διακοσμητικής χριστουγεννιάτικης κουλούρας. Εντύπωση επίσης τους έκαναν αρκετά από τα εκθέματα του Μουσείου

Η τελευταία στάση πριν την επιστροφή έγινε  στις εγκαταστάσεις του χωριού Σ.Ο.Σ. Στα πλαίσια της επίσκεψης, τα παιδιά του 1ου γυμνασίου προσέφεραν είδη πρώτης ανάγκης για τα παιδιά που φιλοξενούνται εκεί. Έπειτα, ακολούθησε σύντομη ενημέρωση από την υπεύθυνη του Κέντρου για τον τρόπο λειτουργίας του, τη φιλοσοφία που ακολουθείται για τη φροντίδα των παιδιών, αλλά και τις συνθήκες διαβίωσής τους εκεί. Οι πληροφορίες που δόθηκαν λειτούργησαν ως αφετηρία προβληματισμού και ευαισθητοποίησης σχετικά με αυτό το πολύ κρίσιμο κοινωνικό θέμα.

Η επίσκεψη στο σύνολό της αποτέλεσε μια εξαιρετικά σύνθετη και ενδιαφέρουσα εμπειρία για τους συμμετέχοντες, καθώς τους προσέφερε πληθώρα και ποικιλία ερεθισμάτων σε συνδυασμό με τη ψυχαγωγία και τη χαλάρωση που ούτως ή άλλως είναι συνυφασμένη με τη φύση κάθε εκδρομής.

1a  2
 3  8a

Κυριακή, 27 Δεκέμβριος 2015 09:42

Χριστούγεννα - αγάπη και ειρήνη

Μαθητές του σχολείου με τη βοήθεια των καθηγητριών τους κ.Μαργαρίτη Ε. και κ.Αλεξανδρίδου Κ. κατάφεραν να μας θυμήσουν ότι το πραγματικό μήνυμα των Χριστουγέννων είναι η  αγάπη και η ειρήνη.

Με όμορφα κείμενα και ποιήματα, με τραγούδια, θεατρικά και τον Άγιο Βασίλη να μοιράζει απλόχερα τα δώρα από το σάκο του, γέμισαν χαμόγελα το αμφιθέατρο της παλιάς νομικής σχολής του ΔΠΘ.

Καλές γιορτές σε όλο τον κόσμο με αγάπη και ειρήνη

s1410009

s1410030

s1410036

s1410043

Τετάρτη, 23 Δεκέμβριος 2015 17:24

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ Κ.Π.Ε ΜΑΡΩΝΕΙΑΣ

Την Πέμπτη, στις 10 Δεκεμβρίου του 2015 τα τμήματα Β5 και Β6 πραγματοποιήσαμε μια εκδρομή στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στη Μαρώνεια (ΚΠΕ Μαρώνειας), στα πλαίσια του μαθήματος βιωματικές δράσεις, με υπεύθυνη την καθηγήτρια κα Ειρ. Γιώτη και συνοδούς τις κ. Ειρ. Πίτατζη και Μ.Ψάλτου.

Η εκδρομή ξεκίνησε ευχάριστα. Μέσα σε λίγη ώρα είχαμε κιόλας φτάσει στο κτήριο του ΚΠΕ στον Ίμερο και μετά από μια γρήγορη παρουσίαση σχετικά με το ΚΠΕ και τα ευρωπαϊκά μονοπάτια, μας μοίρασαν δεκατιανό. Έπειτα από πολλές φωτογραφίες και παιχνίδι ήμασταν έτοιμοι να ξεκινήσουμε την εξόρμηση μας στο βουνό. Αρχίσαμε την ανάβαση γεμάτοι ενέργεια, ξεκινώντας από την πλατεία της Μαρώνειας για να φτάσουμε μέχρι τις κεραίες μετά από 3-4 χλμ. , αλλά σύντομα διαπιστώσαμε πως η διαδρομή ήταν αρκετά εξαντλητική. Το μονοπάτι ήταν απότομο και η διαδρομή φάνταζε ατελείωτη. Ο καιρός δεν διευκόλυνε την κατάσταση, καθώς, παρ' όλη τη λιακάδα, ο αέρας φυσούσε δυνατά κι έκανε κρύο. Καταφέραμε όμως να φτάσουμε στην κορυφή και να απολαύσουμε την υπέροχη θέα. Αφού ανακτήσαμε τις δυνάμεις μας ξεκινήσαμε την κατάβαση. Τελικά φτάσαμε σώοι και αβλαβείς στο χωριό, όπου και μας περίμενε το λεωφορείο για την επιστροφή.

Παρ' όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε, η εκδρομή ήταν αρκετά διασκεδαστική. Οι φωτογραφίες, η παρέα, η ομορφιά της φύσης και οι εμπειρίες θα μείνουν για πάντα χαραγμένες στη μνήμη μας.

Αλεξία Νταντουρή

Β5

Τετάρτη, 23 Δεκέμβριος 2015 16:02

Η ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ

ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑΚO ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΛΗΝΟΥ

Το Σάββατο 5-12-15, η περιβαλλοντική ομάδα του γυμνασίου μας «Διασκεδάζοντας στο βουνό και περιδιαβαίνοντας βυζαντινά μνημεία», στην οποία συμμετέχουν παιδιά από όλες τις τάξεις, μαζί με τις υπεύθυνες καθηγήτριες κα Μ. Ψάλτου και κα Β. Μυλωνοπούλου, καθώς και δύο μέλη του ορειβατικού συλλόγου Κομοτηνής, πραγματοποίησε μια εξόρμηση στο Παπίκιο όρος με σκοπό να επισκεφτεί τον αρχαιολογικό χώρο του Ληνού.

Ο καιρός στάθηκε σύμμαχος μας, καθώς ήταν εξαιρετικός. Η μεταφορά μας έγινε με  το λεωφορείο. Στη διαδρομή κυριαρχούσε μια διάθεση χαράς και ανυπομονησία για το τι θα βλέπαμε. Μετά από ένα εικοσάλεπτο περίπου, φτάσαμε στο χωριό Ληνός. Ο Ληνός είναι ένα μικρό και γραφικό χωριουδάκι με λίγους κατοίκους, που στην πλειοψηφία είναι μουσουλμάνοι .

Εκεί χωριστήκαμε σε δύο ομάδες, οι οποίες κατά την διάρκεια της διαδρομής προς τον αρχαιολογικό χώρο έπρεπε να συλλέξουν διάφορα αντικείμενα, προκειμένου αυτή να γίνει πιο ενδιαφέρουσα. Από  τη διαδρομή βέβαια δεν έλειψαν τα μικροατυχήματα, τα πεσίματα, οι γκρίνιες για την απόσταση  που έμενε, οι πλάκες και τα γέλια των μαθητών. Δεν ήταν λίγες οι φορές που σταματήσαμε, είτε για να θαυμάσουμε την υπέροχη θέα, είτε για να παρατηρήσουμε και να μυρίσουμε τα διάφορα είδη φυτών. Βέβαια, η ειδικός επί του θέματος  κα Ψάλτου δεν θα μπορούσε να μας αφήσει χωρίς τις απαραίτητες αναμνηστικές φωτογραφίες, οι οποίες ήταν άφθονες!

Με αυτά και με αυτά φτάσαμε στον αρχαιολογικό χώρο του Ληνού, μετά από δύο ώρες ανάβαση. Στην εξερεύνηση αυτού, μας βοήθησε ο φύλακας ο οποίος βρισκόταν εκεί. Να μερικές πληροφορίες που καταφέραμε να συγκρατήσουμε από την ξενάγησή του :

Το φθινόπωρο του 1983 κατά τη διάρκεια μιας αναδάσωσης βρέθηκαν τυχαία κοντά στην Κερασιά ερείπια βυζαντινού κτίσματος. Ακολούθησε μια σωστική ανασκαφή και διαπιστώθηκε ότι ήταν ερείπια βυζαντινού ναού. Το 1990 μέσω ενός προγράμματος τέθηκε σε εφαρμογή το έργο «αρχαιολογικές έρευνες μνημείων Παπικίου όρους», της οποίας επιστημονικός υπεύθυνος ήταν ο κ. Ν. Ζήκος. Το μοναστηριακό συγκρότημα που ανασκάφηκε 6 χλμ. βόρεια του Ληνού, χρονολογείται στον 11ο αι. με διάρκεια ζωής έως και τα μέσα του 14ου αι. Περιλάμβανε καθολικό(κυρίως ναό), τράπεζα και κινστέρνα (υπόγεια δεξαμενή).Το καθολικό είχε κατασκευαστεί σε τρεις φάσεις. Στην πρώτη ο κυρίως ναός με το χώρο του ιερού βήματος, στη δεύτερη προστέθηκε ο νάρθηκας και στην τρίτη ο εξωνάρθηκας. Το καθολικό είναι συνδυασμός τρουλαίας βασιλικής και σταυροειδούς ναού. Γύρω από αυτό αναπτύχθηκε νεκροταφείο με διαδοχικές ταφές στις ίδιες θέσεις. Σε έναν κτιστό τάφο από αυτούς που υπάρχουν στις εξωτερικές πλευρές του κυρίως ναού βρέθηκε δακτυλίδι-σφραγίδα, που αποδίδεται στην Γεωργιανή πριγκίπισσα Μαρία, χήρα του αυτοκράτορα Μιχαήλ Δ΄ Δούκα (1071-1078) και του Νικηφόρου Γ΄ Βοτανειάτη (1078-1081) και μητέρα του μόνιμου διαδόχου Κων|νου Δούκα.

Αφού τελείωσε η ξενάγηση πήραμε το μονοπάτι της επιστροφής .Και αυτοί που δεν ήταν αρκετά αθλητικοί μεταφέρθηκαν με αμάξι. Κατά την διάρκεια της επιστροφής συζητούσαμε έντονα για όσα είδαμε και μοιραστήκαμε τις εμπειρίες μας.

Η εκδρομή αυτή ήταν υπέροχη. Ελπίζουμε ότι σύντομα θα μας δοθεί μια νέα ευκαιρία περιήγησης σε άλλο τόπο βέβαια, αλλά με τις ίδιες εξαιρετικές συνοδούς.

Γιάννης Παπάς

Β5

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ (FAQ)

Ενημερωθείτε για την λειτουργία του σχολείου μας διαβάζοντας τις απαντήσεις μας στις πιο συχνές ερωτήσεις σας.

Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων

Επισκεφτείτε την σελίδα του συλλόγου:

BLOG ΟΜΑΔΑΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ

Ομάδα Ρομποτικής

logoroboΕνημερωθείτε για τις δραστηριότητες της ομάδας Ρομποτικής του σχολείου μας και παρακολουθήστε την εργασία των παιδιών που συμμετέχουν σε αυτή.

Blog:

Σελίδα Facebook:

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ!!!

Διαγωνισμός FirstLegoLeague

fllgrlogo

Η ομάδα ρομποτικής του σχολείου μας (με την πολύτιμη βοήθεια του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων) συμμετέχει για 2η χρονιά στον διαγωνισμό FirstLegoLeague. Για πληροφορίες επισκεφτείτε:

http://firstlegoleague.gr και 1gymkomotrobotics.wordpress.com.

core values

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΙΤΕ-95.8 FM

Η Ραδιοφωνική μας Ομάδα
στους 95.8 FM

Ακούστε την Ραδιοφωνική μας Ομάδα στους 95.8 στα FM.

soccer

logodigitalschool

logoe-yliko2

gymbanner

oldnetΟ παλιός δικτυακός μας τόπος ΕΔΩ