Ο ΚΑΙΡΟΣ

13:30-14:10

ΩΡΕΣ ΓΟΝΕΩΝ

Ώρες γονέων:

ενημερωθείτε για τις ώρες γονέων που έχουν ορίσει οι καθηγητές του σχολείου μας και προγραμματίστε τις συναντήσεις σας μαζί τους.

Κλικ στην εικόνα

Σχ. Έτος 2019-2020

oresg

Η προσφορά που επιλέχθηκε ομόφωνα από την επιτροπή ανοίγματος προσφορών είναι του πρακτορείου VERGIDIS για το ξενοδοχείο ILISSOS ως η συμφερότερη. Όπως μας διευκρινίστηκε στις τιμές της προσφοράς περιλαμβανόταν και ο φόρος δωματίων. Ενώ αρχικά η επιτροπή εξέφρασε την άποψη να επιλεχθεί το ξενοδοχείο TITANIA του πρακτορείου CONNECTION TRAVEL, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με το πρακτορείο μας ενημέρωσαν ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα όπως και για πολλά από τα περίπου 20 ξενοδοχεία που μας πρότειναν. Σε ερώτησή μας ποια είναι τα διαθέσιμα ξενοδοχεία μας απάντησαν θετικά για τα καταλύματα που έχουμε κυκλώσει, τα οποία όμως η επιτροπή, μετά από έρευνα στο διαδίκτυο, απέρριψε λόγω της τιμής ή/και της τοποθεσίας τους ή/και λόγω των κριτηρίων κατάταξής τους.

Δείτε τις προσφορές

ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΜΗΜΑΤΩΝ Α7-Γ2

ΣΤΑ ΠΕΤΡΩΤΑ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ(17/05/19)

Την Παρασκευή 17/05/2019 στο πλαίσιο της θεματικής εβδομάδας πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη δράση των τμημάτων Α7, Γ2 του σχολείου μας (1ου Γυμνασίου Κομοτηνής), που περιλάμβανε πεζοπορία από την παραλία των Πετρωτών Ν. Ροδόπης, μέχρι το εκκλησάκι του Αγ. Γεωργίου στο λόφο δίπλα στο χωριό.

Το πρωί της Παρασκευής συγκεντρωθήκαμε στο σχολείο την καθορισμένη ώρα. Αμέσως μετά την προσευχή ξεκινήσαμε γεμάτοι όρεξη για την εκδρομή μας μαζί με τους υπεύθυνους καθηγητές μας, Στ. Ψάλτου, Γ. Ράπτη, Σ. Ουζουνίδου και δύο ακόμα μέλη του ορειβατικού συλλόγου Ν. Ροδόπης, τον κ. Ν. Δουλακάκη και τον κ. Αρ. Αργυρακάκη, που μας καθοδήγησαν σε ολόκληρη τη διαδρομή μας. Πριν φτάσουμε όμως στο μέρος από το οποίο θα ξεκινούσε η εξόρμησή μας περάσαμε από διάφορα χωριά, όπως Κρωβύλη, Στρύμη και Διώνη. Το λεωφορείο μάς άφησε στο χώρο των κατασκηνώσεων, δίπλα στην θάλασσα, όπου από εκεί μπορούσαμε άνετα να διακρίνουμε τον βράχο των Πετρωτών που απείχε πολύ από το σημείο που βρισκόμασταν. Αρχικά ο κ. Δουλακάκης που είναι δασοπόνος μας έδωσε χρήσιμες πληροφορίες για την χλωρίδα της περιοχής και κάποιες οδηγίες κι αμέσως ξεκινήσαμε. Καθώς προχωρούσαμε, το υψόμετρο μεγάλωνε και η θέα γινόταν ακόμα καλύτερη! Περάσαμε ανάμεσα από εκατομμύρια φυτά και δένδρα που στην πόλη δεν τα έχουμε ξαναδεί. Αν και είχαμε μικρά ατυχήματα στην διαδρομή, τα ξεπεράσαμε. Η ομορφιά της φύσης γύρω μας ήταν υπέροχη και αυτός ήταν ο μοναδικός λόγος που δεν παραπονιόμασταν.

Όταν φτάσαμε στο χωριό (περίπου 2 ώρες αργότερα), κάποιοι παρέμειναν για να ξεκουραστούν, ενώ οι υπόλοιποι συνεχίσαμε για ένα δεκάλεπτο για να αντικρίσουμε από την κορυφή και συγκεκριμένα από το εκκλησάκι του Αγίου Γεωργίου τη θέα της φύσης και τον απέραντο καταγάλανο ουρανό. Εκεί καθίσαμε, φάγαμε και ύστερα από ένα τέταρτο κατεβήκαμε στο χωριό και μαζί με τους υπόλοιπους αναχωρήσαμε με το λεωφορείο για Κομοτηνή. Ήταν μια ωραία εμπειρία για όλους μας και ευχόμαστε και με την νέα σχολική χρονιά να συνεχίσει το σχολείο μας να διοργανώνει τέτοιου είδους εκδρομές!

Κορνηλία Πεχλιβανίδου, Α7΄

Η Κινηματογραφική Ομάδα στην Θεσσαλονίκη

Εκδρομή της Β' τάξης στην

Δράμα

Σελίδα 1 από 13

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ (FAQ)

Ενημερωθείτε για την λειτουργία του σχολείου μας διαβάζοντας τις απαντήσεις μας στις πιο συχνές ερωτήσεις σας.

Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων

Επισκεφτείτε την σελίδα του συλλόγου:

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΙΤΕ-95.8 FM

Η Ραδιοφωνική μας Ομάδα
στους 95.8 FM

Ακούστε την Ραδιοφωνική μας Ομάδα στους 95.8 στα FM.

soccer

logoe-yliko2

BLOG ΟΜΑΔΑΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ

Ομάδα Ρομποτικής

logoroboΕνημερωθείτε για τις δραστηριότητες της ομάδας Ρομποτικής του σχολείου μας και παρακολουθήστε την εργασία των παιδιών που συμμετέχουν σε αυτή.

Blog:

Σελίδα Facebook:

gymbanner

oldnetΟ παλιός δικτυακός μας τόπος ΕΔΩ